2013年9月5日 星期四

My New Start ~~

由於好朋友多番介紹, 喺2008年6月7日, 我正式由用左6年既Xanga 轉用Yahoo Blog。
近年, 常常聽到Xanga會關閉既消息。雖然不知消息孰真孰假,但又有誰會想到, 從前人氣滿滿既Yahoo Blog 將會於今年12月正式關閉呢?!
剛剛知道lee個消息時, 真係幾愕然, 心諗 : 「吾係ar, 關閉 ? 」。不過事實歸事實, 既然要closed, 就只好搬家了~~ 見到不少blogger 移居到這裡, 所以我也跟著移居到這裡了~~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

這裡是一個新家, 希望可以在這裡從新開始吧 !!~~
下面呢篇,係我5年前寫既第一篇blog, 宜家睇番,都覺得自己d文筆好幼稚, 中英夾雜, 吾知想點, ~~
寫Blog其中一個有趣既地方係 , 可以不斷睇番過去既自己, 回想一些已遺忘既事情!




o係Xanga寫左5-6年Blog,開始感到悶了!!由從前日日Upload,到現在Ng知幾時先up 1次.....加上,出黎做左野,個人超累,返到屋企,只想爭取多d時間休息~~
今日,第1次 o係Yahoo寫Blog,好新鮮Ar!! Cos有好多Function都要揣摸下先識用,好似6年前寫Xanga ge feeling Kam!!
In fact,我係個零月前,都作左1個New Try~~就係Quit左份做了4年Ge工,轉左份新工,有So Many things都要重新適應過!!

2 則留言:

  1. 係呀~我都成日睇返自己D文筆~~我寫得仲幼稚啦~
    我尋日試過想舊轉新~但唔識,整唔到~~又唔想一篇一篇copy,真係慘~好彩係電腦可以睇返~

    回覆刪除
  2. Yuki,你係第1個留言比我ge人,開心ar! :)
    你個case又真係慘d, 我真係一篇篇copy過黎,因為我寫ge blog 吾多,所以可以敢做~~
    你備份晒你d blog未ar?

    回覆刪除